Freitag, 29. Dezember 2017

Heit es guet's nöis Jahr......


My Name isch Pax und i cha nume so viu säge: 
Mir si dankbar für das was isch gsy und 
mir fröie üs uf das wo chunnt!

Jetz isch es wieder so wyt, überall wünscht me sich es guets Nöis.....happy new year.......
S'nächscht mou wenn me muess s'Datum schrybe, isch es scho 2018 !

Me ghört d'Lüt säge: eee, die Zyt vergeit gäng schnäuer....scho wieder isch Wiehnachte und de isch's Jahr scho wieder verby. Aber nei, so isch es äbe nid. Es geit gäng glych schnäu.....das wüsse mir aui scho. Aber je euter as me wird, je schnäuer vergeit Zyt. Es so düechts eim ömu. Weisch no wie lang mir aus Chind aubes hei müesse warte bis es Oschtere worde isch? I ha de denn aubes dörfe s'erschte Mou Chnöisocke aalegge. Usser es isch de jetz würklich no chaut gsi...... 
Oder wie lang das es isch gange, bis zu de grosse Schueu-Sommerferie und Wiehnachte und bis zum Geburtstag isch es sowieso e Ewigkeit gsi.
Aber das isch haut eifach der Louf vo üsem Läbe. Drum packe mir ou im nöie Jahr aa was chunnt und mache s'Beschte druus. Blibet fröhlich und Dankbar und vorauem, nämets Läbe mit chly Humor, de geit aues ringer.......äbe.....d'Seel aube einisch chly la bambele la :-)

I däm Sinn wünschen i 
- mit aune däne wo zu mir ghöre - 
de Läser vo mine Gschichte 
es gfröits und gsunds 
2018

 E liebe Gruess und bis zum nächschte Jahr.......
Ursula und Urs, Pax, Manu, Chica, Esther und Nemo




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

u blibet gäng wie dr sit.....

  I weiss nid wie dier da drüber dänkit....aber mi het de Spruch vo Hüt am Morge dr ganz Tag beschäftiget. Im Musigwälle Wunschkonzärt het e...